For grupper på under 10 personer, vil der blive pålagt et ekstra gebyr på middagen.
transport
S-TOG
Linje C kører fra Hovedbanegården til Charlottenlund St. hvorfra der er 600 meter til slottet gennem skoven og slotshaven.
PARKERING
Der er to parkeringspladser tæt på slottet. Den ene, gratiss parkering, forenden af alléen ved det gamle Danmarks Akvarium og den anden, betalingsparkering, gemt inde i selve Slotshaven.
Når I reserverer
BEKRÆFTELSE PÅ MAIL
Når vi har en endelig bekræftelse på konferencen, udsender vi en bekræftelsesmail på konferencen til jer. Heri vil fremgå det foreløbige budget, antal deltagere samt hvilke lokaler konferencen skal afholdes i.
DEPOSITUM
For at reservere datoen endeligt, vil I herefter få en faktura på 25% af det foreløbigt, aftalte beløb for konferencen. Depositummet skal være indbetalt efter 10 dage. Dette beløb tilbagebetales ikke, hvis mødet/konferencen ikke gennemføres.
BANKOPLYSNINGER
Kommer snart.
ANNULLERINGS- OG ÆNDRINGSGEBYR
ANNULLERINGSGEBYR
Mindre end 2 måneder før planlagt startdato: 50% af det foreløbigt aftalte beløb
Mindre end 1 måned før planlagt startdato: 75% af det foreløbigt aftalte beløb
Mindre end 1 uge før planlagt startdato: 100% af det foreløbigt aftalte beløb
ÆNDRINGER
Afbestilling af op til 10% af det anførte deltagerantal, kan ske indtil 3 døgn før planlagt startdato. Herefter faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere fuld pris.
SKRIFTLIGT
Ændringer eller annulleringer bedes venligst foretages skriftligt til kontakt@charlottenlundslot.dk.
Bordopstillinger
Til konferencer på slottet anvender vi altid Havesalen. Som navnet indikerer har man direkte adgang til Slotshaven og samtidig stilles et stort ekstra rum også til rådighed under mødet. Vi har nedenfor lavet tre forskellige muligheder for bordopstilling, så det er nemt og overskuligt at vælge den rette opstilling til jeres arrangement.
HESTESKOEN
Den mest populære opstillingsform, som gør det nemt for både taler og lytter at følge dagens agenda.
STOLERÆKKER
Op til 44 deltagere
I Havesalen kan der opstilles stolerækker, som er foretrukne til foreslæsninger og lignende arrangementer.
RUNDE BORDE
Op til 35 deltagere.
De runde borde skaber en hyggelig stemning, mens det er praktisk ift. gruppearbejde.