Praktiske informationer

INKLUDERET

Følgende er inkluderet i priserne: 

Selskabslokale 

Bordopstilling

Hvide duge og servietter

Blomsterdekorationer i nuancer efter eget ønske

Opdækning og betjening

 

Kapacitet

Slottet har mulighed for at bespise max 72 gæster i slottets største sal, Riddersalen. 

Selskaber under 35 gæster vil desuden få pålagt et ekstragebyr pr. kuvert på kr. 100,00 

 

GPS og kørselsvejledning

Jægersborg Allé 1 

2920 Charlottenlund

 

 

transport

S-TOG

Linje C kører fra Hovedbanegården til Charlottenlund St. hvorfra der er 600 meter til slottet gennem skoven og slotshaven. 

PARKERING

Der er to parkeringspladser tæt på slottet. Den ene, forenden af alléen, ved det gamle Danmarks Akvarium, er gratis døgnet rundt og den anden, betalingsparkering, ligger inde i Slotshaven. 

Når I reserverer

BEKRÆFTELSE PÅ MAIL

Når vi har en endelig bekræftelse på arrangementet, udsender vi en bekræftelsesmail på arrangementet til jer. Heri vil fremgå det foreløbige budget, antal deltagere samt hvilke lokaler selskabet skal afholdes i. 

 

DEPOSITUM 

For at reservere datoen endeligt, vil I herefter få en faktura på 25% af det foreløbigt, aftalte beløb for selskabet. Depositummet skal være indbetalt efter 10 dage. Dette beløb tilbagebetales ikke, hvis selskabet ikke gennemføres.

 

BANKOPLYSNINGER

Kommer snart.

 

Annulerings- og ændringsgebyr

ANNULLERINGSGEBYR

Mindre end 2 måneder før planlagt startdato: 50% af det foreløbigt aftalte beløb

Mindre end 1 måned før planlagt startdato: 75% af det foreløbigt aftalte beløb

Mindre end 1 uge før planlagt startdato: 100% af det foreløbigt aftalte beløb

 

ÆNDRINGER 

Afbestilling af op til 10% af det anførte deltagerantal, kan ske indtil 3 døgn før planlagt startdato. Herefter faktureres afmeldte eller udeblevne deltagere fuld pris. 

 

SKRIFTLIGT

Ændringer eller annulleringer bedes venligst foretages skriftligt til kontakt@charlottenlundslot.dk. 

 

inden selskabet

TOASTMASTER

For at sikre at selskabet forløber så gnidningsfrit som muligt, vil det være en fordel at udvælge en toastmaster, som vi kan koordinere eventuelle indslag med. 

 

EKSTERN SERVICE & INTERIØR 

Såfremt der ønskes andet service eller interiør, bedes dette angives minimum tre uger inden selskabet.

 

ALLERGIER, VEGETARER, MM.

Hvis vi skal sikre, at der tages hensyn til alle allergier, vegetarer mm., skal disse være indsendt senest en uge før selskabet – ellers kan der ikke garanteres, at der vil kan blive tage højde for dette. Vi vil dog gøre vores bedste. 

 

ENDELIGT ANTAL DELTAGERE

Senest en uge inden selskabet afholdes, skal endeligt antal deltagere sendes.