Digital reception på slottet

Kære slotsbeboere

 

Bedre sent end aldrig, som man siger… Den digitale reception er nu live og her er det, I skal vide om, hvordan den fungerer:

 

1. Gæsten kommer ind ad hoveddøren, som er automatisk åben i følgende tidsrum:

  • Man-tors: 9-16
  • Fre: 9-15
  • Lør-søn: lukket

Uden for disse tider vil hoveddøren være låst. Så har I møder uden for tiderne, må I meget gerne informere jeres gæster om, at de skal kontakte jer direkte.

2. Gæsten kommer ind og går over til skærmen ved glasdøren og klikker på ‘Klik her’.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Gæsten indtaster herefter: navn, mail, virksomhed (valgfri) og telefonnummer. Dette er af sikkerhedsmæssige årsager, så vi ved, hvem der færdes på slottet samt så I kan se, hvem I har fået besøg af.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Herefter skal gæsten vælge hvilken virksomhed, de har en aftale med. Alle virksomhederne er kategoriseret alfabetisk. Her er det vigtigt, at I har informeret gæsten om jeres virksomhedsnavn, så de kan finde jer i systemet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Når gæsten har fundet virksomheden, de skal besøge, vælger de hernæst den medarbejder, de har en aftale med.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Herefter modtager Slotsbeboeren en mail og SMS med, at de har en gæst, der venter i indgangen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sådan!

 

Vi er stadig i gang med at finpudse enkelte småting, så I må endelig sige til, hvis der er noget, der ikke fungerer eller hvis I ønsker flere/færre medarbejdere i jeres kategori.

 

Med venlig hilsen

Slotsteamet

Leave A Comment